HTML

A meglepetés lakás

Húgomnak, Csillának készítek elő egy hatalmas meglepetést: tevékenykedésem eredményeként egy saját lakás tulajdonosává válik Budapesten... Valódi pénz áramlása nélkül, cserekereskedelemmel... Olyan helyzetekbe került az utóbbi 4 évben, amit másnak egész életében nem kavar az élet. És nem adja fel. Nekem ez tetszik, ezért szánok erre az ötletre időt, energiát.

Friss topikok

  • korosikati: @Süni: Lila ágra kulcsolt! vagyis: Gratulálok, Csilla! :-) (2010.10.05. 08:07) Anagramma-feladvány
  • www.lelkirendrakas.hu: Kati, Az ajánló olvasó nevét lehagytátok. Kérem pótolni. Jakab Gyöngyi www.notudat.hu Köszönöm. (2010.09.29. 21:22) Lélekápoló felajánlás
  • Pénzpedagógus: Igen, ezt már vártuk, mikor következik be... Okos lány ő! Minden sínre kerül majd! :))) (2010.09.24. 15:01) Megtalálta-LAK! :-)
  • Pénzpedagógus: @István: egy gondom volt csak, amikor ezt leírtam: nem volt még kapcsolatom Csillához. Ez volt az ... (2010.09.24. 15:00) Az ígért beszámoló
  • Pénzpedagógus: Nagyon várjuk!!!!! (2010.09.20. 19:53) Képzés indul!

Lázban égek

korosikati 2010.09.14. 14:14

4-én, szombaton kaptam, vonzottam magamhoz ezt a cserekereskedelmes ötletet, és azóta legszívesebben csak ezzel a feladattal foglalkoznék. :-)

Szinte lázban égek, lelkesít és szervezésre ösztönöz a tervem. Éjjel is pörgött az agyam...

Tegnap pedig megértettem, kisfiam, a majdnem 7 hónapos baba, akit szoptatok, belőlem táplálkozik, miért lázasodhatott be az ötlet születését követő napra, vasárnap estére... Más tünet nincs. Döbbenetes kapcsolat van, lehet kettőnk között, szerintem ez bizonyíték erejű.

Hatalmas erőm van. Hatalmas erőnk van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meglepeteslakas.blog.hu/api/trackback/id/tr152294268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása